January 20, 2011

~~Thanks sayang abang~~

Assalamualaikum...Hi Guys,

Bersyukur kepada ALLAH S.W.T atas nikmat kehidupan yang diberikan dan selawat serta salam kepada junjungan besar Muhammad S.A.W...
Thanks sayang saya..dah tak tahu apa lagi mahu diperkatakan tentang dirinya yang banyak berkorban demi perhubungan kami...rasa kalau aku listkan dkt sini 3,4 entry gabung jadik satu pon aku x mampu nk describe pengorbanan yang telah dicurahkan dia demi hubungan kami ini...thanks sayang..:)
1) Dia sanggup kawen dgn saya even masih stadi master dia...

2) Dia pndai pujuk saya...(suke3!!!)

3) Dia wat blog baru sbb saya tahu blog lama dia bukan dia yg wat..(x suke3!!)

4) Dia da bnyk berubah semenjak dgn saya...tudung dh x lilit2 ek  tu penting tu..bukan pe I takot dia terjerut pastu menduda i...huhu2

5) Wayang n karok??NO3.....wee~~~

6) Dia sngtlah berfikiran positif dan gigih dalam tiap apa yang dilakukan...

7) Dia sangatlah comel

8) Dia hot kot kt UTM neh...(muahahaha3..sori guy's she will be mine...)


Sayang,


jadilah seperti permata yang sangat berharga jangan jadikan dirimu kaca yang dianggap permata kerna kelak akan tidak dihargai di kemudian hari...Saya rasa sayang lebih arif bagaimana untuk menjadi permata berharga lebih dari pengetahuan saya....

p/s:memikirkan adakah aku mampu menjadi amir sesuai dengan nama kau amir akmal...huhu2 (sedang berusaha...cayok3!!!)

No comments:

Post a Comment