December 28, 2010


 
Assalamualaikum...Hi Guys,

Bersyukur kepada ALLAH S.W.T atas nikmat kehidupan yang diberikan dan selawat serta salam kepada junjungan besar Muhammad S.A.W...
 
Tiba-tiba malam neh rasa nk share satu lagu yang aku minat lama dah..sejak sekolah menengah..beli tape indonesia ngetop semata-mata nk dngr lagu neh..nice lyrics...yang kena dgn diri dan jiwa aku malam neh..wah,ala2 jiwang gitu..wawawa2
 
Silalah berkaraoke kalau rasa ada match dgn lagu neh ek...:)

Hampa
Kupejamkan mata ini
Mencoba tuk melupakan
Segala kenangan indah tentang dirimu
Tentang mimpiku

Semakin aku mencoba
Bayangmu semakin nyata
Merasuk hingga ke jiwa

Tuhan tolonglah diriku
Entah dimana dirimu berada
Hampa terasa hidupku tanpa dirimu

Apakah disana kau rindukan aku
Seperti diriku yang selalu merindukanmu
Selalu merindukanmu

Tak bisa aku ingkari
Engkaulah satu satunya
Yang bisa membuat jiwaku
Yang pernah mati menjadi berarti
Namun kini kau menghilang
Bagaikan ditelan bumi
Tak pernah kah kau sadar
Arti cintamu untukku

p/s:cik Nailofar kesayangan adakah di sana kau rindukan aku??huk3 (ngada2 je kn...wawawa3..jgn jelezzz j uols..)

1 comment:

  1. yer cik abg syg... i miss u always.. =)
    abg.. ni cdangan tia.. if abg dah letak lagu dlm blog, x sesuai abg share lagu yg abg minat kat blog.. cos.. cnth ar..readers nak dgr lagu yg abg suka tu kan.. then bertindih ngan lagu tema blog.. so cm rugi la..readers x tau lgu per yg abg suka.. but its ok.. may be readers leh crik kat u tube jugak.. heheheh..
    k.. jgn nakal2 kat utm.. jumpa nnt ea.. luv u mucuk..=)

    ReplyDelete