April 25, 2011

~~CurLY HaiR~~

Assalamualaikum...Hi Guys,

Bersyukur kepada ALLAH S.W.T atas nikmat kehidupan yang diberikan dan selawat serta salam kepada junjungan besar Muhammad S.A.W...
 
 
curly hair....
Just nk share satu "admire"aku....haha3 bagi sesiapa peminat majalah gempak pasti korang penah baca cite mat gempak mengisahkan cmana seorang makhluk asing yang telah dipelihara oleh sepasang pasangan manusia yang takde anak dan pabila besar si makhluk asing tu tertarik pada manusia yang bernama tapi cinta beliau tidak berbalas dan gadis tersebut berambut CURLY...(my beloved wife tak mao jeles3 ea,d kaitan dengan yang hidup atau yang telah meninggal dunia)...tetap sayang ayang...:)


Tapi aku ngan membe aku suka kat watak gadis tue even dia suka maenkan hati dan perasaan mat gempak sebab rambut curly dia...cantik kan kalau pompuan rambut curly??dapat lagi kalau original curl...wbuatan bleh r tapi tak dapat tanding ciptaan ALLAH S.W.T yang akan menjadi tatapan si suami pemilik hati gadis berambut curl tersebut..(ayat skema gilorr)...

Tapi,apapun kini aku telah memiliki seorang yang lebih aku sayangi sebab aku mencintai dia bukan kerana rambut curl atau apapon tapi kerana ALLAH S.W.T..Kelak kalau cinta kami kerana selain dariNYA maka tiada daya tarikan itu menandakan kurang atau berakhir jugalah kasih sayang mereka tapi DIA sentiasa ada seiring dengan cinta kami insyaALLAH....:)

p/s:tengah imagine macam mana kalu aku rambut curl??huhu3

3 comments:

  1. no way.. ayang x suka laki rambut curl.. hehehe

    ReplyDelete
  2. ayang mao buat ka curly hair??pasti lebih cantik...:) untuk siapa??abang...hehe3

    ReplyDelete
  3. x mao.. x suka curly hair.. ayg x cntik la curly2 ni.. huhu..

    ReplyDelete