April 27, 2011

~~Hari BeLiA=sUpeR JunIOr~~

Assalamualaikum...Hi Guys,

Bersyukur kepada ALLAH S.W.T atas nikmat kehidupan yang diberikan dan selawat serta salam kepada junjungan besar Muhammad S.A.W...
 
Morning guys,tiada kata seindah bahasa dan tiada tiada budi seindah aksi (pe aku merepek neh??) huhu3 aku malas nk coret panjang2 hari neh tapi just nk share ape yang aku lihat di kosmo! online hari neh berkenaan dengan konsert percuma super junior sempena dengan hari berkumpulnya sejuta belia di putrajaya 28 MAY depan.

Persoalannya kenapa hari berkumpulnya belia di malaysiia dah tu ko jajahkan pemikiran anak muda neh dgn hiburan semata2 tanpa ada sedikit rasa dalam diri ko tuk adakan program2 keagamaan atau sivik bagi non muslim bagi mengukuhkan lagi moral rakyat malaysia yang memang semakin hari dilihat semakin runtuh.

jangan salahkan kami belia kalau 9 bulan lagi berlambak bayi luar nikah akan dilahirkan,jangan salahkan kami kalau habisnya konsert bergelimpangan botol2 arak yang menjadi santapan "rohani",gadis2 menjadi santapan "jasmani" dan dengan kondom yang bersepah sana sini.Ini semualah yang boleh menjadi faktor kecelaruan belia dalam proses mencari ident2iti samaada mahu memilih ke arah jalan hitam atau jalan yang lebih baik dan pengakhiran selalunya akan cenderung ke arah yang kurengss....
 
Baca punya baca,skrol lagi ke bawah paper tu ternampak aktiviti-aktiviti lain yang akan dianjurkan.ingatkan marathon solat sunat tahajud,sunat taubat,sunat hajat dan sebagainya atau mungkin program ilmu bagi yang bukan muslim tapi acara lain ialah seperti berikut:
 
# Segmen Modal Insan, World Youth Fantasy dan Clash of the Band
 
 
So just keep in mind r ek..k nk g bayar road tax motor ngan member aku aizal haziq..
 
p/s:bilalah marathon solat sunat akan diakan kt malaysia...:)

No comments:

Post a Comment